Hrvatski beauty brend

NOVO! Skintegra

28.02.2019

Odlučiti se na pokretanje vlastitog biznisa u Hrvatskoj, s obzirom na brojne izazove koji će vas dočekati na putu, nije nimalo lagan zadatak, a još kada je područje djelovanja tog biznisa kozmetika, publika koja ju koristi bit će ujedno njen najveći kritičar i uvelike odrediti ima li za nju budućnosti na domaćem tržištu.

Još vrlo mlad hrvatski beauty brend koji je ne samo opravdao očekivanja, već ih i nadmašio, i pred kojim je nesumnjivo jedna vrlo vedra budućnost, zove se Skintegra.

Otkud želja za stvaranjem vlastite kozmetike?

„Skintegra je zapravo nastala kao pokušaj stvaranja proizvoda koji mogu zadovoljiti potrebe «teške», komplicirane kože – poput moje. Godinama sam se mučila s kožom koja je reagirala na apsolutno sve. Isprobavala sam razne kreme, s raznim aktivnim sastojcima i apsolutno uvijek sam imala identičan polovičan rezultat s njima. Za mene to nije bilo održivo niti smisleno. Znala sam što mi u proizvodima odgovara, ali i što mi ne odgovara. Puno sastojaka u proizvodima, koji zapravo služe kao jeftini «fileri», moju je kožu izuzetno iritiralo. Jednostavno sam odlučila napraviti kozmetiku koja sadrži ono što koži treba, a izbaciti ono što koži ne treba. Sastojci djelotvorni protiv akni, mrlja, dehidracije i osjetljivosti, klinički dokazane reparativne i regenerativne komponente, u našim proizvodima dolaze bez senzitizirajućih komponenti“, objašnjava nam Jelena. Cijeli proces proizvodnje Skintegra kozmetike kompletno se odvija u Hrvatskoj.

Upravo nas je Skintegra upoznala s pojmom kozmeceutike, niše o kojoj još uvijek ne znamo mnogo.

Jelena nam je spremno pojasnila o čemu se radi: „Jednostavno, kozmeceutika je kozmetika za zahtjevnu kožu. Koža koja je neproblematična, bez bora, bez akni, bez hiperpigmentacija, bez reaktivnosti i osjetljivosti – ukratko, normalna, mlada koža – može koristiti komercijalne kozmetičke proizvode i biti zadovoljna s površinskim osjećajem mekoće koji ovakvi proizvodi ostavljaju. Sve ostale kože kad-tad završe na kozmeceutičkim proizvodima iz jednostavnog razloga što kozmeceutici klinički dokazano funkcioniraju, za razliku od «mazalica». To su nježni, hipoalergeni, nekomedogeni proizvodi s aktivnim tvarima u djelatnim koncentracijama. Oslobođeni su sintetskih bojila i mirisa, iritansa i alergena i pogodni su za netolerantnu kožu.“

Veliki interes koji je nastao, nastao je usmenom predajom.

Skintegrine proizvode isprobale su brojne žene s različitim stanjima kože i zatim ih nahvalile svojim prijateljicama, poznanicama ili članicama obitelji te se vrlo brzo stvorio ‘hype’ oko ove kozmetike.

Jelena je svoje bogato, a rekli bismo i enciklopedijsko znanje o kozmetici i koži prelila upravo u Skintegru, u trenutku kada ništa slično nije postojalo: „Godine i godine proučavanja proizvoda, indikacija i interakcija raznih sastojaka doveli su me do razumijevanja sastojaka koji mojoj koži stvaraju problem – što je bilo super. Ali, onda sam shvatila da meni treba nešto što ustvari ne postoji na tržištu. U formulaciji nije poanta samo u aktivnim tvarima – proizvod jednostavno mora biti od glave do pete formuliran tako da izostavlja sve ono što reaktivnoj, upaljenoj koži smeta.“

Skintegra u asortimanu trenutno ima sedam proizvoda, uglavnom serumskog tipa.

Serum s 10% vitamina C i E te feruličnom kiselinom, eksfolijanti na bazi AHA, BHA i PHA kiselina, tretmanska krema protiv odraslih akni na bazi 14 biljnih ekstrakata i aktivnica te hijaluronska emulzija s ginkom, samo su neki od nabrojanih proizvoda. „Denaturirani alkohol, agresivni tenzidi, parabeni, ftalati, parfemi te fototoksična i citotoksična eterična ulja, kao i sintetska bojila ne nalaze se u našim proizvodima, i na to smo jako ponosni“, otkriva Jelena i također ističe kako je Skintegra kozmetika 100% cruelty free i veganska.

Najčešći problem koji rješava je pojava odraslih akni i hormonalno izazvanih hiperpigmentacija uz prve znakove starenja.

Skintegra je jedan od rijetkih brendova koji je uz prodaju posvećen i edukaciji svojih korisnica i može se primijetiti kako žene koje koriste ovu kozmetiku sve više razmišljaju o tome što stavljaju na kožu, ali i u organizam. Postaju svjesnije toga da koža nije svaki dan ista, da je izložena okolišnim stresorima poput zagađenja, UV zračenja i smoga, da jedemo hranu punu loših masnoća i rafiniranih ugljikohidrata, da dolazi do hormonalnih fluktuacija…To nam potvrđuje i Jelena i govori: „Potpora koju nudimo je nenadmašna u Hrvatskoj, ne samo što se tiče savjetovanja o proizvodima, nego i lifestyle modifikacijama (primjerice, prehrana) koje u konačnici dovode do toga da naše klijentice shvate da je zdrava koža odraz zdravog organizma. Klijentice nam se javljaju same od sebe i šalju fotografije svoje transformirane kože uz tople riječi zahvale, i to u tolikoj mjeri da nam je stvarno žao što Skintegru nismo pokrenuli ranije. Uistinu mislim da mijenjamo živote jer popravljajući kvalitetu kože naših klijentica, vraćamo im izgubljeno samopouzdanje i osjećaj slobode da se našminkaju kako žele – ili da se ne našminkaju uopće.“

Izvor: portal Journal

Pogledaj ponudu

Newsletter
Prijavi se i ostvari 5% popusta kod prve kupnje.
Savjeti za zdravlje, akcije i popusti stižu direktno na Vaš email