Webshop Česta pitanja

Česta pitanja

Da li se moram registrirati kako bi kupovao?
Za kupnju na našoj stranici se ne morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama  te skupljati nagradne bodove. Vaši podaci su sigurni te ih nikada nećemo dijeliti.
Zaboravljena lozinka - što učiniti?
Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.
Kako je moguće platiti?
Moguće platiti nalogom za plaćanje (bilo direktno u banci, bilo plaćanje preko usluge Internet bankarstva, bilo virmanom) ili kreditnim karticama. Primamo AmEx, Diners, MasterCard, Maestro i Visa kreditne kartice. Diners i AmEx karticom je moguće plaćanje do 6 rata. Detaljno opisana procedura plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.
Kako otkazati narudžbu?
Narudžbu ju moguće otkazati u roku od 24 sata i to slanjem e-maila na info@lavandamia.hr  koji sadrži vaše podatke i broj narudžbe. U tom slučaju otkazujemo plaćanje karticom ili vraćamo novac na vaš račun (ovisno o načinu plaćanja).
U kojem roku se vrši isporuka?
Isporuka se vrši u roku od 2-4 radna dana.
Gdje isporučujete robu?
Isporuku za sada vršimo samo unutar Republike Hrvatske (uključujući otoke).
Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna isporučenim?
Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 14 dana od primitka robe izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Troškove povrata robe snosi klijent.
Kako izvršiti povrat?

Za povrat je potrebno vratiti ne-korišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu:

Biljna drogerija Lavanda Mia,

Petrinjska 6, 10000 Zagreb.

Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavijestite na e-mail info@lavandamia.hr navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primitku neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži ćemo vam vratiti sredstva, ovisno o načinu plaćanja. Troškove povrata robe snosi klijent. Molimo vas da pročitate detalje na stranici Uvjeti kupnje.

Što ako proizvod ima manu?

Ako želite reklamirati proizvod sa manom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail info@lavandamia.hr sa opisom problema ili nas nazovite +385 1 2422 030.Mi ćemo dogovoriti da dostavna služba od vas preuzme paket o našem trošku. Nakon pregleda vraćene robe ćemo vas obavijestiti o daljnjim koracima.

Kako naručiti isporuku u prodavaonicu?
Isporuku u prodavaonicu naručite tako da dodate proizvod u košaricu, te pri dovršetku kupovine za način isporuke odaberete isporuku u prodavaonicu.
Gdje se nalaze vaše ljekarne?

Naše specijalizirane ljekarne se nalaze:

  1. Petrinjska 6, 10000 Zagreb
  2. Kišpatićeva 1, 10000 Zagreb
  3. Ilica 51, 10000 Zagreb

Detaljnije upute o lokacijama naših poslovnica možete naći našoj internetskoj stranici.

Kako kupiti u online Ljekarni Lavanda Mia?

U gornjem lijevom kutu početne stranice nalaze se prozvodi razvrstani po kategorijama i podkategorijama te brendovima. Klikom na određenu kategoriju, primjerice zdrastvene tegobe,  otvaraju se podkategorije proljev... dodaci prehrani i lokalna primjena na kojoj se nalaze odgovarajući proizvodi vezani za tu kategoriju.

Ispod svakog proizvoda nalazi se prozorčić " Dodaj u košaricu" čijim klikom željeni proizvod se dodaje u narudžbu. U gornjem desnom kutu označen je iznos kupovine s dostavom te prozorčić "DOVRŠI KUPOVINU" koji opisuje proces kupovine u 3 koraka; 

  1. Korak - Unos e-maila i lozinke kojim se obavlja registracija na web stranicu
  2. Korak - Unos podataka za dostavu
  3. Korak - Odabir plaćanja i potvrda narudžbe.

Pri vrhu stranice nalazi se prozorčić "Moj profil" i "Odjava" u kojem možete vidjeti svoje narudžbe, urediti profil, mjenjati lozinku.

Načini plaćanja; 

  1. Kreditnim karticama (Visa, American Express, Diners Club, MasterCard, Maestro ).
  2. Općom uplatnicom ili internet bankarstvom.
  3. Pouzećem.

Ukoliko Vam je potrebna pomoć pri naručivanju možete nas kontaktirati na broj telefona +385 12422 030, svakog radnog dana od 7:30 do 20:30 sati, subotom od 8:00 do 15:00 sati ili e-mailom na adresu info@lavandamia.hr. 

Kako se mogu registrirati?
Registrirati se možete kao novi korisnik tako da izaberete korisničko ime i lozinku te popunite sva potrebna polja o adresi, broju telefona, načinima plaćanja i drugo.
Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu koja se dostavlja na području Republike Hrvatske, možete napraviti i putem telefona na broj 01 4846 402, svakim radnim danom od 7:30 do 20:30 sati i subotom od 8:00 do 15:00.  U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem.

Ne želim se registrirati; mogu li naručiti putem e-maila?

Da, naručiti možete i putem elektronske pošte na webshop@lavandamia.hr Pritom je potrebno navesti ime i prezime, točnu adresu, broj telefona na koji Vas možemo kontaktirati, te naravno, proizvod i količinu koji biste htjeli naručiti. Putem e-maila moguće je naručiti samo narudžbe čija se dostava obavlja na području Republike Hrvatske. 

Zašto moram dati broj telefona?
Broj telefona potreban nam je radi lakše komunikacije. Vaš broj telefona prosljeđujemo i našoj kurirskoj službi radi dostave.
Koliko iznosi poštarina?
Besplatna dostava na narudžbe iznad 299 kn. Za narudžbe ispod 299 kn, iznosi 25 kuna. Usluga dostave je za sva mjesta unutar granica Republike Hrvatske.
Kako sakupljam bodove vjernosti?

Bodove vjernosti sakupljate svakom online kupovinom u našoj ljekarni www.lavandamia.hr.

U opisu svakog proizvoda navedeno je koliko Vam kupovina istog donosi bodova vjernosti, te za koliko kuna popusta te bodove možete zamijeniti.

Bodovi vjernosti, nažalost, ne mogu se sakupljati telefonskim narudžbama i onim napravljenim putem e-maila.

Kako mogu iskoristiti svoje bodove?

Bodove skupljate vrlo jednostavno. Prilikom svake kupovine na webshopu na svakih 10 potrošenih kuna dobivate jedan bod. I to bez obzira na način plaćanja.

Kada skupite 100 bodova možete iskoristiti popust od 10% ( 5% popusta zbog ulaska u loyalty program plus 5% ako se iskoriste bodovi ) pri nekoj od sljedećih kupovina.

Bodovi se zbrajaju neograničeno, od trenutka kada ste postali članom Kluba vjernosti.

Nakon što se popust iskoristi, bodovi se počinju ispočetka skupljati.

Popust ostvaren preko Kluba vjernosti ne zbraja se s drugim popustima, a za proizvode koji su već sniženi, sustav automatski odabire onaj veći

Ako danas naručujem, kada mogu očekivati pošiljku?

Narudžbe ćemo poslati u roku 4 radna dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), ovisno o trenutnoj raspoloživosti artikla. Ako je željeni artikl na stanju u našoj ljekarni i naručen je do 13 sati, poslat ćemo ga već taj isti dan.

Dostava će biti obavljena u roku 2-4 radna dana nakon što pošaljemo narudžbu (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje kurirske službe.

Mogu li platiti pouzećem?
Da, narudžbe koje šaljemo unutar Republike Hrvatske možete platiti puzećem. Dakle, plaćate dostavljaču prilikom dostave.
Mogu li platiti kreditnim karticama na rate?

Obročna otplata omogućena je za Diners i American Express kartice i to na 2-6 rata. Minimalni iznos nije određen. Izbornik za odabir broja rata, pojavit će se nakon što se unesu svi potrebni podatci s kartice. Odnosno kada sustav prepozna da se radi o Diners ili American Express kartici.

Mogu li naručene proizvode osobno podignuti?

Da, proizvode možete podignuti osobno u svim našim specijaliziranim ljekarnama nalaze se:

  1. Petrinjska 6, 10000 Zagreb
  2. Kišpatićeva 1, 10000 Zagreb
  3. Ilica 51, 10000 Zagreb

Detaljnije upute o lokacijama naših poslovnica možete naći našoj internetskoj stranici.

Postoji li minimalan iznos narudžbe?
Ne. Naručiti možete proizvode u bilo kojem iznosu.
Koliko je sigurno naručiti putem vaše stranice?

Naša online ljekarna www.lavandamia.hr je Internet trgovina u sklopu Biljne drogerije Lavanda Mia. Detaljnije informacije možete pročitati na sljedećoj poveznici.

Gdje mogu napisati svoje mišljenje o vašoj online ljekarni?

Vaše mišljenje nam je važno. Svoje komentare, prijedloge, pohvale, pokude možete ostaviti na FB stranici: facebook.com/Lavanda Mia ili poslati na;info@lavandamia.hr.

Koje su prednosti kupnje u webshopu?
  • u webshopu su povoljnije cijene uređaja
  • mogućnost osobnog preuzimanja u našim ljekarnama
  • webshop je otvoren 0–24
  • način kupnje bez obilaženja trgovina i čekanja u redu
Je li kupovina putem internetske trgovine sigurna?

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite T-Com Pay Way. T-Com Pay Way primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka – Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između T-Com sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem “vatrozida” (firewalla).

Proizvod koji tražim nemate u webshopu, mogu li ga nabaviti kod Vas?

Naravno, pošaljite upit na info@lavandamia.hr.

Mogu li provjeriti status moje narudžbe?

Da, možete provjeriti status vaše narudžbe u bilo kojem trenutku preko dijela "Poslane narudžbe" na vašem korisničkom računu. Ako imate bilo koju sumnju u vezi s isporukom, slobodno pošaljite e-poštu na webshop@lavandamia.hr.

Mogu li ukloniti artikle iz moje košarice za kupnju?

Da, iz košarice za kupnju možete ukloniti bilo koji artikl koji ne želite ako vaša narudžba još nije obrađena.

Mogu li promijeniti svoju narudžbu?

Da, možete mijenjati narudžbu dok god nije obrađena. Želite li je promijeniti nakon što bude obrađena, obratite nam se slanjem e-pošte na webshop@lavandamia.hr. Izmjene su moguće samo za isti proizvod u drugoj veličini i/ili boji, bez povećanja početnog iznosa.

Newsletter
Prijavi se i ostvari 5% popusta kod prve kupnje.
Savjeti za zdravlje, akcije i popusti stižu direktno na Vaš email